Äntligen Fredag,GeAldrigUpp!

Äntligen Fredag säger jag bara, så himla gutt. Och äntligen säger jag också till att jag klarade provet jag hade idag de kändes riktigt gutt för de va ett svårt prov ska jag säga er!, mycket att hålla reda på.
Men dagen bestod av provet i skolan,lektioner och sedan efter skolan så åkte jag och Frida in till stan och tog snabb kaffe och snackade om en himla massa.
Fick även skjuts av henne hem sen "hon övningskörde", jag tyckte hon körde riktigt bra om man jämför med mig.

Ikväll blir det nog att ta de lungt fundera lite över saker och ting.
Blir nog att snacka med lite folk på msn åtminstonde, är så jävla fest sugen men har inte hört om någon fest idag ju och de e riktigt synd. Men på Torsdag(Valborg), då ska de festas som satan!.

Här kommer några nya bilder!.

Du Du Du Du, Seriöst jag är så jävla säker på att de är dej jag vill ha. Jag får Fortsätta hoppas för jag tänker inte Ge upp!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0