Godnatt, Tankarna bara snurrar!

Jao, då va de dags att försöka sova.
Ligger redan i sängen i och försej men jag kan inte sova, är för pepp på morgon dagen.
Tankarna snurrar i huvudet av allt skit snack!, Ibland undrar man hur folk bara orkar lägga massa energi på de.
Och att jag och Simåne skulle vara Fylle Fjortisar?!?,De va de värsta jag någonsinn hört.
Men om människor vill lägga massa onödig energi på de ska jag låta dom göra det, jag bryr mig inte iaf!.

Jag vill inte släppa Sportify jag är verkligen förälskad i det. Spel listan bara rullar, Sportify är som  gjort för mej.
Men men nu är det väll dags att stänga ner mitt älskade Sportify och ta o försöka sova, för imån de blir det fest, Kul som fasen ska vi ha.

//Godnatt Stiina♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0