Kalmar FF-Halmstad!

Sitter här i väntan på att fotbollen ska börja, spännande match idag igen.
Hoppas på att Kalmar har laddat ordentligt nu, för nu är det ta mig fasen dags att ta 3 poäng, för jag vet att dom e ett starkt lag om dom bara vill!.
Exakt en kvart kvar till avspark. Men sändningen börjar om 5 minuer. Hoppas på att Mendes får spela från start denna gång.

I vanliga fall brukar mamma vara hemma också men nu är hon iväg, så jag sitter här i min ensamhet, åt nyss lite och nu blir de att sitta här alldeles ensam och kolla, de e faktiskt lite tråkigt,men hon kommer väl om någon timme eller så så de är ju tur de.
Får Underhålla mig med folket på msn samtidigt jag halv kikar på matchen sålänge .

Ni får ursäkta att mitt tema ser ut som de gör för tillfället , men jag håller på att göra om de så ikväll kommer förmodligen mitt svart/Rosa nya tema upp.. Så håll ut!

NU HEJAR VI PÅ KALMAR<3

//Stiinaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0