Lektioner,Gästmatsalen!

Dagen började med att vi hade idrott 08.10-09.20, de var Bx som hade ledarskap idag så de blev allt från mattrugby till Yoga de va faktiskt riktigt skoj.
efter de hade vi svenska lektion i massor med timmar vi skrev om resan till helvetet och jag jobbade faktiskt på väldigt flitigt.
Ja de va typ dom 2 lektionerna vi hade idag vissligern va dom ganska långa.

Jag, Simåne,Bx och Elin hade beställt bord i gästmatsalen för vii skulle äta, De va jätte gott!(Maten Finns på bilderna nedan).
Vi satt där jätte länge och snackade om allt.
Och så får vi tacka Hr07c för bra service.

Nu sitter jag hemma har pluggat lite tyska har slut provi det imon och jag fattar ingenting SUCK!.
Önska mej lycka till ffs!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0