Nya saker! och Photoshop!

Jag sitter lyssnar på sportify och musiken rullar på som vanligt, lyssnar på lite äldre låtar för tillfället just nu rullar Bryan Adams-Everything I Do ,I do it for you. Underbart härlig låt jag tycker om den väldigt mycket.
Annars händer inget spec. för tillfället sitter och snackar med några vänner på msn, Kikar Facebook och gör om lite bilder i Photoshop jag börjar bli riktigt bra på de alltså!
Inte för skryta men de är sant. ( Se bilderna nedan,)

Jag var ju med mamma på Öland idag, Fick ett par jätte snygga svarta tygskor(Kortet) och en Svart/Rosa jacka(Kortet), Jag är kär i både jackan och skorna.Tack mamma <3!
 Men nu ska jag nog skriva ett skolarbete,som jag ligger efter med, sen blir de förmodligen att snacka med N en stund!
Skriver nog ett kort godnatt inlägg lite senare sen!

Ha de bra folket!, jag uppskattar att ni intresserar er och läser min blogg. Är ni mer nyfikna på mig bli vän på :
Facebook: Stina Hallén
Bilddagboken: sttiinnaaa
Msn: [email protected]


//Stina






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0