Oavgjort och bilder från gårdagen!

Gutt alla älskar vi Mendes, Kollade just Kalmar FF- Elfsborg på tv, började med att Elfsborg tog ledningen i första halvlek tack vare en miss av Wastå!.
Spelet såg väldigt tapphänt ut i slutet av första o nästan hela andra halvlek. Domaren dömde lite fel här och var, Kalmar skulle åtminstonde fått två straffar, men tror ni att domaren blåste av?, Självklart inte suck!
Men Sen kommer Mendes in o i 88:e minuten gör han världens snyggaste mål och de behövdes verkligen för den poängen dom får nu har väldigt stor betydelse. Tack Mendes!
David spelade mindre bra idag tycker jag , Lasse tappade bollen en massa. aja, ska inte sitta här och klaga jag kan inte göra de bättre själv, men de va bara min åsikt i alla fall.

Dagen har mest gått åt till att ta de lungt ligga i sängen lyssa på musik via spotify. Ska jag vara helt ärlig har jag inte gjort de minsta nytta idag bara slöat.
Orkade inte ens göra mig iordning idag, blev att slänga upp håret i en toffs och sedan på med lite smink. Bara så onödigt att göra sig iordning massa om man bara ska vara hemma.

Resten av kvällen kommer väl gå åt till Sportify,lugn musik instängd i rummet och bara tänka lite på allt mellan himmel och jord , kan inte bli bättre.
Får ta något att äta innan jag lägger mig också för jag åt inte så mycket till middag idag eftersom jag inte va speciellt hungrig, hade ju satt i mig 2 hamburgare 3 timmar innan typ (Smart)!.

Här Kommer iaf en bild ifrån gårdagen som jag lovade er!.Dom andra va tydligen förstora så de gick inte att ladda upp, men vill ni se fler bilder besök då min Bilddagbok:     Sttiinnaaa
//Stina






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0