Plugg,Plugg,Plugg!

Gash, jag är så trött på skolan. Men har äntligen börjat ta igen lite. För på fredag ska jaag göra 2 prov så sedan har jag bara 2 som återstår sen är jag ikapp igen, fast gäller ju att jag får godkänt på dom också men de borde jag få har fasen pluggat i 1 vecka nu.
Tänkte att jag skulle få in lite till fakta i hjärnan sen men tog en paus nu och satte mig en stund framför datorn för att bara ta de lungt.Man behöver lite pauser ibland faktiskt.

Måste bara berätta om en av mina lärare idag alltså, shit ibland undrar man om elaka är det ändå dom kan vara, jag gick till henne för att fråga lite snällt om jag kunde göra hennes prov nästa veckan, och vad händer inte då?, jag får värsta utskällningen och hon säger att jag ska göra det idag. Jag sa helt chockat: IDAG?!?, hon svarade uppkäftigt: Ja kursen är avslutad! Sen tjabbade vi en stund med tillslut gav hon sig och jag fick göra provet på Onsdag nästan vecka.YES JAG VANN!...

jag kom just på jag e så INTE omtyckt de bara går att vara!.LYCKAT STINA LYCKAT!!!!!!!

//Stiiinnaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0