Modell!

Vaknade runt halv 12, eller rättare sagt mamma väckte mig då, för vid halv 2 tiden skulle jag åka in till stan "skulle modella ju". Måste bara säga att de va hur kul som helst  och jah blev riktigt nöjd med bilderna måste jag säga!(Smakprov bilden nedan).

Nu har vii precis grillat det var hur gått som helst kan jag allt lova er. Potatis,Massa olika dressingar och Kött de smakad utmärkt!.
Nu sitter jag här vilar lite är sjukligt trött känns som ögonen skulle kunna falla ihop.
Men hade tänkt gå ner och sätta mig en stund nu för vi har ju besök från Malmö här" en kompis till pappa" så tänkte sätta mej lite i de fina vädret och snacka med dom en stund.
Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer kanske stan och träffa en kompis, vi får helt enkelt se vad som inträffar!.

Här kmr ett smakprov från dagens fotografering.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0