Km&Vallen igår(Fredag):)

Igår va de utgång med Tess som gällde:). Vi hade hur kul som helst, var bara de att de va anningen för mycket folk ute igår;). Men Kuul hade vi absolut.
Men den sista halvtimmen satte vi oss ner o bara tog de lungt för jag mådde as illa ett tag men blev lite bättre sen så sedan gick vi mot stationen där fick jag syn på Simon så ringde o frågade om han hade vatten men de hade han inte men Cola hade han så de fick jag smaka. Så ett stort tack till Simon där ;).

Sedan på bussen hem va de sjukt mycket mysko folk måste jag säga!
Spec. en läskiga psykopat som hoppade av samma hållplats som jag o skulle gå åt samma håll som mig oxå de va jätte läskigt så jag skickade ett  mess till Linus och frågade om jag kunde ringa o snacka med honom tills jag va hemma o de va självklart okej så ett stort tack till Linus för du pratade med mig i tele mihih xD. Vad skulle jag göra utan mina snälla vänner igentligen hehe.

Och Tess, snart ska vi ut igen o röja järnet:)..Vi äger på fest du o jag:)<3


Kommentarer
Postat av: tess

tess&stina<3partyyyy :D

på fredag lär dt bli mega kul!

2009-08-29 @ 23:54:58
URL: http://ttheresefransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0