091221!

Måndag idag och jullov, riktigt riktigt härligt.
Dagen började att jag vaknade upp här hemma breve min sockertopp, massa mys på det.Vi låg kvar i sängen någon timme sedan blev de kolla Anna ankas jul "på tv3 play", (riktigt kul hade vi åt de där, hon e helt körd den kvinnan men bara för goo, Tycker om att hon säger vad hon tkr o hon tänker...)
Sedan blev de frukost och jag trodde de va en levande kyckling i ägget för det pep när jag skulle koka de, A bara skrattade åt mej(A).hahha.
Senare blev de bege oss in till stan A skulle hem och jag skulle på staden med bror min och hjälpa hnm med de sista julklapparna.
Mötte upp pappa runt 4-tiden då han skulle köpa mammas paket, hon kmr bli nöjd, sen blev de hämta upp mamma o vidare till Ikea för att äta en bit mat.
Ja som nuii hör har jag haft en hel del att göra idag. Men de e bara skojj!.

Nu ska jag sätta mig och kolla på Anna ankas jul del 3 om en liten stund bara för hon e så härlig den människan.
De är typ så att man inte kan låta bli att kolla på programmet för man vill veta vad för korkat hon kmr säga i varje nytt avsnitt. haha!.

Jag saknar A, Och kommer sakna honom massor nu under den veckan vi inte kommer ses.



Kommentarer
Postat av: A

bloggprinsessan slår till igen! ^^ <3

2009-12-22 @ 20:01:39
Postat av: Stina

Alltid ;) hihi(A)<3

2009-12-22 @ 21:20:52
URL: http://stinahallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0