14 december 09

Precis den dagen idag.
Dagen då jag inte mår bra. Pga många anledningar.
Men känner dock inte för att dra upp dem här.
Annars har dagen bestått av skola 2 lektioner så slutade redan vid 11. Tog celle med Sara till bussen, precis när vi satt o väntade på bussen kom jag på! Vad fan är min mobil?. O då slog de mej helvete jag glömde den uppe på skåpet, Som tur va va kicki så snäll att ha tagit hand om den så ingen skulle ta den. TACK KICKI. Du räddade mitt liv.

Lagade nyss mat, Blev Köttfärsås och Spagetti. Helt dugligt.
Nu blev de chilla framför datorn. För jag har grymt tråkigt och vill bara lägga mig och dö, för jaa åh majs!. De suger!.


//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0