19/12-09!

Julafton närmar sig med stormsteg, något jag tkr fruktansvärt mycket om.
Jag och A vaknade rätt tidigt idag"eller tidigt för mig". Redan vid 11 faktiskt. Så idag ska jag ha en sådan där flitig dag då jag ska göra en hel del flitiga grejz. Bla, Julstäda rummet(Dock har jag precis redan gjort klart de), Julbaka massa julgodis med mamma. Samt ta igen lite av alla rester jag ska lämna in nu under jullovet.
Kan ju erkänna att de lär bli lite dator sittande där i mellan också.
Senare blir de följa med när mammsen ska skjutsa Oskar och Carro till Påryd, vet i fasen vad dom ska göra där, men de blir noog skit bra.

Något jag är väldigt butter över är att jag är  väldigt pepp på  utgång så får ta o bli en rejäl utgång med mina brudz snart tycker jag. MEn Juldagen och Nyårsafton, då snackar vii feeesst:D.
Nee nu känns de inte som jag har något mer vettigt att säga.
Så....
Detta får räcka för dagen.

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0