Julafton!

Julafton börjar närma sig sitt slut. Dock är gästerna fort. kvar här, men jag sprang upp en sväng för att uppdatera bloggen för er som läser samt berätta lite vad jag fått för helt awesome saker.
Kan ju börja från början.
Släkten började droppa in vid halv 3 tiden, då blev fika samt kolla på kalle anka o de :).
Direkt när de va slut dukade vi undan lite fort pga att jag va så ivrig för jag ville öppna mina julklappar(A). Jag fick nästan allt jag önskade mej kan jag säga, eller rättare sagt jag fick de jag önskade mej, vilket gjorde mej super duper nöjd med julen 2009.

De jag fick va av:

Bent och Margit- Chokladask och pengar
Farbor Pär- Presentkort Hm
Farbror Mats- Awesome ljuslyckta röd och vit
Farmor och Farfar- Presentkort på Gina Tricot samt på Cervera o två trisslotter
Jonna- Glitter Mascara samt choklad
Carro- Kropps grjer, Body scrub, Body Lotion m.m
Oskar- Kaffe blandare(Behövligt)
Mamma o pappa- Partyväska, Mascara,Nessesär,Vågtång,Svart tröja,Svart linne,Tight,Leggings,Strumpor,DkNY(Be Delicious)

Ja som ni hör kan man inte vara annat än nöjd:).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0