Känslan av något äkta!

De va ett tag sedan ni hörde något från mig.
De har hänt en hel del på sistonde har verkligen haft fullt upp med julklappshandling, sthlms resan och m.m.
Men nu har jag äntliigen tid att uppdatera.

Dagen har bestått av skola 8-5 ungefär vilket va jätte jätte segt och trist.
Visst vissa lektioner va bra men vissa va ta mej fasen allt för tråkiga måste jag säga.
Sista lektionen övade vi att blanda lite drinkar inför julbordet som är nästa vecka då vi ska jobba i baren vilket kommer bli mycket mycket skojsigt.
Efter skolan idag som va vid 5 tiden åkte jag in till staden för att träffa A. Vi gick runt o kollade kläder åt hnm först men måste säga att han e rätt kräsen;) hihi.Eller är de jag som har dålig smak maybe!?! vem vet:).
Vidare o käkade lite mkt mumsigt.
Sedan satte vi oss inne på baronen snackade en himla massa o de va bra.


A, Jag tycker om dig(A)!, De vet du.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0