27 Juli 2009

Sitter här i soffan framför tv:n lyssnar på Mtv, Just nu spelas Svennebanan haha!, Den e så grymt jävla kass så den blir bra xP..
Försöker känna efter om jag är på bättringsvägen. Känner mig faktiskt lite piggare än igår iaf halsen men de gör fortfarande grymt jävla ont när jag sväljer. Döv på båda öronen är jag oxå, typ nersatt hörsel eller något hör skit dåligt pga av att jag e förskyld o har någon liknande öroninflamation.
Aja,

Idag va jag iaf  ledig från jobbet de va rätt skönt faktiskt för har jobbat 5 dagar i rad.
Imorgon är det jobb igen sedan jobbar jag fram till Lördag sen ledig söndag, så på Lördag blir de förhoppningsvis utgång om jag får med mej något roligt folk de vill säga^^.

Vet faktiskt inte redigt vad som händer idag bliir nog bara ta de lungt och vila så jag är pigg tills jobbet imorgon börjar ju vid halv 8 inte så särskilt tidigt men  eftersom jag varit/är sjuk så måste jag vila vila vila för att blii pigg.
Sen kom jag på att jag längtar något frukansvärt mycket till den 15:e för då får jag min välförtjänta löööööööööön som jag ska roa mig en massa för.
Har också bestämmt att jag ska börja spara lite pengar också så jag kan ta o resa någonstans snart, skulle vara härligt att  göra en resa bara sådär o stanna i 2 veckor!.

Jag har ångest över att skolan börjar snart..... Har två stycken IG:n att ta tag i =(...Men de blev lite mycket i slutet av förra terminen så de va dfr men jag ska ordna till dom till 2 st G!.

Sen har jag inte skrivit något om käärlek påå länge.....Har fått in lite klagomål att jag inte håller er uppdaterade om hur de går för mig på den fronten!..Sorry för de..Men har bestämmt mig för att sluta berätta om de xD..hehe.....Men en sista ggn:
Men jag vet helt enkelt inte vad jag ska berätta finns inte så mycket att berätta. Mina närmsta vänner o dem jag litar på vet vem de  e jag tycker om . Dock vet jag inte vad han tycker om mig...Men jag hoppas jag ska lyckas få hnm att tycka om mig lika mycket som jag tycker om honom....Men de e noog inte så enkelt som jag vill att de skulle vara...Viii får se helt enkelt  hur de bliirrr...Jag är hur som helst väldigt käär i denna pojk!..


Sommar 09- Malmö....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0