Mår som man förtjänar,så det så!

Ögonen håller på att falla ihop men känner att jag inte har tid med att sova. Har sjukt mkt att göra som typ städa rummet, inhandla födelsedagspresent till bror och jaa helt enkelt en himla massa.
Lämnade just Sara viid bussen. Hon sov här inatt för igår va de Km och Vallen som gällde för migg och folket, Mycket trevligt va de må jag säga.
Började med förfesst hemma hos världens sötaste Lisen tack för de va mycket trevligt:), Jah och Sara e bääst påå att grilla korv xD mihihi..

Blev Km först där de va tequila race och sedan sommardrink time. Sommardrinken va faktiskt sjukt god.
Vidare till Vallen där de va typ helt dött men de va lite smått kuul för vi hade hela dansgolvet för oss själva först, men sedan kom de massor med folk o då jävla va dee ös ska jag sägaa dig.
Jag dansade nog konstant ända sedan vi kom tills vi skulle hem, men de är för de är så jävlaa skoj xD
OCH:D
Idag mår jag som man förtjänar, huvudvärk o trött som ett as men de e
smällar man få ta:),

//S



Kommentarer
Postat av: Lisen

haha lite jobbigt med dagen efter xD Så lite så, ni är ju humör höjare :D haha och oh ja, grillmästarna! Woho!

2009-07-09 @ 15:33:00
URL: http://baralisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0