Söndag,Måndag,Idag xD

Tisdag idag,och dagen innan jobbet kör igång på riktigt.
I helgen har jag jag hunnit med en massa, Allt från jobb o Kalas till Massa mys^^

Söndags.....

 Bror fyllde 20 i söndags så då va halva släkten häär påå kalas o käkade mat o tårta. Spelade även kubb och jag va sjukt jävla bäst på de alltså. Tack vare mig mitt lag vann.hahah!
Kvällen va den bästa må jag säga:) (a)

Igår.....

Va de kalas för farfar som fyllde år blev massa smörgåstårta o jordgubbstårta MUMS!, spelade även kort spel och jag sög som vanligt (alltså jag kom sist) hahahah!
Sen när jag kom hem skulle jag sätta mej vid datorn en stund men somnade typ med en gång för va sjukt jävla trött, hade knappt soviit något natten innan så xD.

Idag....

är de slapp dag såhär innan jobbet börjar ordentligt. Ska strax göra mig iordning lite för ska på Makeup-Rådgivning vid halv 4 ska blii myckeet skoj^^, bilder kommer senaare kan jag lova er^^
Men nu blir de msn o musiik en stund sen skjutsar pappa mej till staden:)

Ha de //Stina xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0