Trött,tröttare, Stiina!!

Tredje dagen i streck avklarad på jobbet. Nu återstår de bara två dagar innan jag e ledig EN dag haha xD..Ja som ni hör är de ganska mycket att göra på jobbet nu, men ska inte klaga för att få pengar sen är inte helt feel!!!.
Mycket mycket jobb = en väldigt trött Stina:D haha.

Just nu ligger jag ute i solen  o steeker. Ska grilla med familjen om en stund innan mamma o pappa ska iväg på Status Quo i Borgholm, Mamma hade turen som vanligt att vinna biljetter.TUR ****** ! hahah :)
Så ikväll blir de chilla o ha hela huset för sig själv, men eftersom jag ska börja jobba vid fem imorgon bitti blir de nog sova ganska tidigt ändåå, och tidigt för mej är frammåt 24.00 hihihihi xD..

Nää nu ska jag vila lite.............

 
You make me more than happy<3
All i Want is you...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0