090626!

Dagen har bestått av sol o bad eller kanske inte bad men sol iaf ^^.

Jag och Jonna tog bussen över till Öland idag för att steeka på stranden, de va sjukt fiint väder och brun har man blivit. Vi va där ungefär från 13.30- 17.00! Träffade på Sofie där o även Jesper,Johanna o Carro(:.
Kom hem runt 6 tiden då va de dags att hjälpa mamma med maten för hon bakade pajer som vi ska ha imorgon när vi firar min 18 årsdag (som va i onsdags) med släkten!.
Vii åt någon god pastagratäng med kyckling mums xD

Nu ikväll har jag väntat på att en viss person  skulle höra av sig, eller har väntat hela dagen rättare sagt men har inte hört ett ord från personen så jag blev sur men lugnade ner mig senare sen som jag alltid gör :).

Frågade Gabriel om han ville ta en kvälls promenix o han ställde upp så vi gick runt lite i Lindsdal o han drog massa dåliga skämt haha xD
Nu bliir de läggdags imorgon kommer hela tjocka släkten och ska fira mej i efterskott^^..

Här är en bild från idag^^


Sovgott /S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0