Jobb,hmm...

Denna Söndag började med jobb mellan 08.00 - 13.30, jobbade med Jonna,Emma,Besa och Josephine gick jätte bra.
Jonna och jag fick sköta att plocka iordning i matsalen och disken vi hade skit kul, Jonna e min DISKFLICKA hehe. Sedan råkade jag spruta ner hela Jonnas rygg med vatten när jag skulle skölja av disken (absolut inte menningen);).

Så väldigt rolig och lyckad dag på Jobbet!.

Sedan gick vi ner till stationen och väntade på att vår buss skulle komma, Fåglarna började attackera för jag slängde ett kex på marken smart som jag är(a) ...............
En lång väntan på att bussen skulle komma. Fick ju dock inte syn på de roligaste när vi väntade på bussen!.SUCK!De kändes verkligen som jag gick sönder i 1000 bitar....Men jag får överleva finns inte så mkt att göra!

Kom hem för en stund sedan åt nyss världens godaste mat- Klyftpotatis,Olika såser och Kyckling Mums.
Snart ska jag dra bort till Jonna en sväng vi ska planera lite i sommar o så.

DuKommerNogAldrigRiktigtFörståHurMktJagTkrOmDej=/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0