Min Midsommar!

Började med att jag,Jesper o Gabriel tog bussen från stationen runt 15.00 tiden. Va massor med folk på bussen så fick åka typ förstärkningsbuss.  Sedan vid Ölans träffpunkt hoppade Tess på bussen också^^, Resan dit va lång men rolig.

Men när vi väl va framme gick vi runt , träffade folk och sedan gick vi o satte oss vid stranden. Där träffade vi på någon norsk typ han va rätt rolig att prata med, man fattade typ ingenting^^.
Sedan träffade vi på massa annat trevligt folk där nere!.
Sedan ringde en kompis så då stack jag o Tess till deras tält också träffade på en massa trevliga människor och jag fick även ladda min mobil som höll på att dö. Men som sagt där satt vi och snackade i en timme eller så och de va mycket mycket trevligt ska jag säga er^^,  sen mötte vi Jesper för vi va tvungna att hämta våra jackor för vi frös nästan ihjäl.
Jag blev typ hungrig sen, så då blev de att gå o köpa pizza mums^^.

Så tack alla underbara människor för en mycket trevlig och lyckad kväll jag e super nöjd med den<3  :)

Även att jag hade hur trevligt som helst hände en del otäckheter där också, En man blev knivskuren till döds :S, läs mer här och hjälp Polisen att hitta mödaren.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5407345.ab





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0