Sol o bad!

Blev stranden idag igen med Jonna, Va som sagt tvungen att komma på andra tankar och Jonna lyckades mycket bra med att roa mej denna dag.
Vi tog bussen klockan 12.30 till öland sedan gick vi ner till möllstorp och steekte hela dagen typ, måste dock tillägga att vi även badade en ggn också^^.
Va där typ mellan 13.00- 17.00 och jag har blivit massa brun och de  e jag lycklig för.

Sedan kom Jonnas kille en stund också och vi tog hans bil och åkte och käkade mums va de.
Runt 7-tiden va de dags att åka hem, duscha o sitta o tycka synd om mig själv för de bränner så mkt xD

Ikväll blir de nog att gå och lägga sig tidigt ska upp vid 6 imorgon redan för Jonna o jag ska på brandutbildning med jobbet imorgon förmiddag...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0