Äntliiigen Fredag!

Ja då va de fredag igen, veckan har gått någolunda snabbt faktiskt vilket är sjukt gutt.
Dagen började iaf med svenska då vi skulle måla reklam skylt och Jag, Sara och Bx målde reklamen om donken som är en man som sitter i en motorhuv på bilen och säger cheeseburgare 10 kr:- de är INGEN BIG DEAL! haha!.
Efter den lektionen hade vi näringslära då vi skulle räkna ut om vi hade järnbrist(vilket jag självklart hade), man skulle ligga på 18 och jag hade 1,2 (OBS!).hihih....

Håltimma sedan, Jag och Sara var duktiga och gick upp 1 timme till studiehallen och hon hälpte mej lite med saker och ting jag låg efter med. Tack Gumman<3.
Sista lektionen var Samhälle där vi jobbade om massa tråkig shiit sen fick vi välja ett land vi ska göra fördjupningsarbete om, och jag och Sara valde självklart Malta.

Efter skolan va jag med mamma o pappa o kollade lägenhet den va skit fiin.
Sedan blev de att gå till Nordic med Jonna och Rebecka för att sola lite solarium, blev rätt brun faktiskt.

Nu blir de sitta här ikväll får inte gå o lägga mej försent ska upp tidigt imån börjar jobba halv 6 SUCK!.



Du och Jag och allt skulle vara perfekt föralltid<3

Kommentarer
Postat av: Sara

aww varsågod gumman ...hjälper gärna till :) har ni valt vilken lägenhet det blir nu då?

2009-05-09 @ 21:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0