Jobb,Shopping och Partaj:)

Jobbat idag, Alla gäster kom typ samtidigt så va hur jäkla stressigt som helst  men jag överlevde och höll bara humöret uppe som man måste när man jobbar bland människor, Även om man innerst inne blir sjukt förbannad på dem ibland.
Efter jobbet blev de stanna kvar i stan behövde nytt smink,parfym o kläder så köpte mig ett turkos linne, Vit ögonskugga och parfym Stina is a shopaholic ;)haha.

Ikväll blir de ett litet födelsedagspartaj för  Tess som fyller 18 idag :)<3
Hon kmr få världens bästa present av mig ,Jonna och Rebecka. men vet att den lilla filuren läser min blogg så tänker inte skriva vad xD.
Hoppas hon bliir dunder nöjd!

Bilder från kvällen kmr upp sen.

//Stinna

Kommentarer
Postat av: tessan

tack så jätte mkt för presenten! :D

du får skicka bilderna imon :)

2009-05-17 @ 01:32:05
URL: http://ttheresefransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0