Sommar och Massor med Sol!

Måste börja med att säga: Jag Älskar Ballerina Kex, jag e helt beroende de är så himla gott hehe.

Hitills har dagen funkat helt okej. jag vaknade runt 11 sedan hoppade jag in i duschen o tog på mig bikini och la mig och stekte lite i solen, härligt måste jag säga och lite färg har man fått åtminstonde.
Just nu sitter jag innanför altanen, vill inte sitta ute då kommer alla förbannade getingar och vill äta upp mina ballerina kex hihi, och dom e MINA!. Och sen vill jag inte att solen ska bränna sönder datorn därför jag sitter här också.
Men ska nog ut om en liten stund igen och steka xD.

Ikväll blir de grilla med familjen , Mys på de.
Vid 8 blir de förmodligen robinson sen får jag se vad kvällen blir av!.


Sommar:)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0