Underbart bra dag!

Dagen började med att jag jobbade mellan 07.30-12.00, de tråkigaste va att jag fick stå i disken hela tiden men så är de ibland.
När jag kom  hem gjorde jag mig iordning lite snabbt sedan skjutsade brorsan mig till L.
Vi gjorde en massa kul, först stack vi till N, sedan tog vi hans mopeder och körde ner till sjön för att fiska och gissa vem som fick fisk (JO JAG) mohaha xD...Sedan tillbax till N nöta lite Gitarr hero.
Vid 6 tiden ringde vi L:s  Mamma o hon kom o hämtade oss. Så hon kom o L övningskörde (mycket duktig va han måste jag säga).
Åt när vi kom tillbax, kollade på filmen"Bröllopsduellen" som vi hade hyrt tidigare på dan, den va mycket bra måste jag säga!.
vid 8 tiden blev de checka talang sedan va de dags att ta bussen hem vid 22.33.
tack för en Mys dag<3

Du är de sötaaste som finns:)

(vet inte om dessa två människor vill ha nämnet utlagt i min blogg så därför har jag bara initialerna på förnamnet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0