Jobb,Kalas och Blackrace!

Jag börjar med att be om ursäkt för att jag inte han skriva något inlägg igår men dan va fullbokad, började med jobb,sedan  hem duscha snabbt, kalas hos Jonna, hem lite snabbt sedan vidare till blackrace med krille,Jonna,Rebecka o Krilles kära vänner.
Så dan var verkligen fullbokad kan man säga!.
Så va dan i stora drag, lite mer detaljerat då.

Började med att jag försov mig ,kom till jobbet de va lite mycket pinsamt att behöva säga: hej jag försov mig. Men de gjorde inget som tur var.
Jobbade mellan 05.45 - 13.30.
Hem sedan duscha o möta rebecka för vi skulle på kalas hos Jonna de va trevligt fick massa god smörgåstårta och vanlig tårta.
Runt 8 tiden drog vi in till blackrace på franska vägen sedan vidare till maxi där vi träffade krilles vänner. Förlåt Erik för jag sa att din Ford va ful ;) haha xD..

Sedan vid 11 tiden hem eftersom jag skulle jobba...

tack för en trevlig dag:)

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Skojj kväll:D Men hans bil va ju ful:);P

2009-05-10 @ 21:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0