Onsdag och Skitväder vilket betyder GYM!=)

Onsdag vilket betyder sjukt segt dag som vanligt och de är skit väder!

Vaknade runt  halv 8 tiden hoppade in i duschen och sedan gjorde mig iordning för denna skoldag. Hade sovmorgon till 10 så de va sjukt gutt att kunna ta de lungt på morgonen för en gångs skull och inte stressa.
Första lektionen var Engelska vi gjorde inte så mycket, blev mest att prata som vi alltid gör, vår lärare borde inte tycka om oss så mycket som vi pratar men de gör han hehe.
Efter engelskan hade jag prov i Turism om Europa och populära resemål de gick åt helvete och jag fick typ hjärnsläpp på allt!SUCK!
Jag gav typ upp efter 20 min så då gick jag när jag kände mej någolunda färdig och nöjd.

Sedan ännu ett prov till i Dryckerskunskap som handlade om champange de gick faktiskt helt okej fick 19 poäng av 26 vilket betyder 1 poäng ifrån VG så blev sjukt sur, men fanns inte så mycket att göra åt saken!.
Men godkänd blev jag ju i alla fall så nu är jag klar med den kursen GUTT.......

Påtal om ingenting visst blir man sjukt deprimerad av att de regnar, jag menar man kan ju inte hitta på ett skit. För om man är ute blir man ju skit blöt och vem vill bli de? INTE JAG!
Stan kan man ju inte heller gå på för om man går där tillräckligt länge läcker skorna in massor med vatten och då blir man ännu argare BLÄÄ på REGN... jag blir deprimerad av REGN!

Ikväll ska jag träna med Jonna och Krille(Jonnas Kille) ska blii naaiiiiijss..... jag ska träna Mage,Ben,Armar och Kondition som igår xD...Och imån blir de till att köpa solkort, de är dags att börja lägga grunden inför sommaren.

Skriver ikväll igen
//Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0