A(H1N1)!!


Svininfluensan= A(H1N1)!!

Jag har alltid varit tveksam till att vaccinera mig. Jag har haft väldigt svårt att bestämma mig, men vet att de bästa man kan göra är att ta den där sprutan.
De hjälper inte bara mej själv utan många andra.
Genom att jag vacccinera mig innebär det att jag tillhör "de 80 % " som kan sätta stopp för att sprida influensan  så den förhoppningsvis stoppas.
Men vaccinerar sig mindre än 80 % av befolkningen, så hjälper de inte, då har alla som vaccinerat sig vaccinerat sig i onödan!. Så snälla de hjälper både er och alla andra!

Kolla in vad som inträffat i Kalmar:
http://www.barometern.se/nyheter/kalmar/14-arig-pojke-intensivvardas-i-respirator-nya-influensan-misstanks(1619198).gm

Stackarn, Lider verkligen med både honom, hans familj och alla runt omkring honom. Jag hoppas så himla mycket på att han kommer bli frisk och de inte går åt andra hållet:(...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0