Bussresa!

Goddagens gott folk.
jag hoppas allt är super bra med er, själv är allt toppen, dock lite kissnödig men vill inte gå på bussens toalett dom e lite äckliga faktiskt(A).Men känner att snart får jag göra de så dt inte händer en liten onödiig olycka här.
Resan går annars väldigt fiint kan jag meddela er om, busschaffören verkar lite smått förvirrad, han sa att de inte fanns internet på bussen, men självklart så gjorde de dt!. Men inga eluttag vilket inte är så jätte bra eftersom då kommer mitt batteri dö efter 2 timmar si sådär.
Rätt många bussresenärer här också, 28 st (tror jag), räknade nog lite fel, men men!.
Nu är de "bara" 3 ½ timme kvar på denna extremt sega busstur, men som tur är har jag ju med mig rebecka som underhållning, vi har faktiskt väldigt skojsigt!.

När vi kommer fram ska vi först se till så vi fått med oss all packning sedan blir de vidare till tunnelbanan för att ta oss till bostaden där vi ska sova o så.
Imorgon blir de shopping o konsert vilket jag ser fram emot fruktansvärt mycket.
Även Tisdag kommer vi hinna med lite shopping vilket är super duper bra.

Jag hoppas på att de kmr gå att koppla upp sig på internet i stockholm sedan oxå, men annars finns jag på mobilen, vi hörs era gullunger:). Bilder o sådant kommer kan jag lovar er.
Håll ut!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0