Då va de gjort...

Äntligen, jag övervann min rädsla för sprutor och nu är jag immun mot svininfluensan.
Har dock grymt mycker värk i armen fortfarande, de lär jag ha ett par dagar, men äsch vad gör de. Hellre att jag har ont några dagar än att ligga sjuk under längre tid.
Dagens roligaste citat va:

Vissa: Diskussion om biverkningar o om hur dåligt de är att ta sprutan.
Hon:  Är man  fullt frisk kan man inte kan råka ut för svininfluensan.
Jag: Men de ligger fortfarande en 14 årig stackars pojke i respirator
Hon: De ligger folk på sjukhuset med cancer som döör!.


Shiit trodde jag skulle dö av skratt vad fan hade de med saken att göra.
Låt folk göra som dom vill. Ville jag ta sprutan o slippa riskera att blir allvarligt sjuk så låt mej göra de då. Och vill ni nu fort. riskera att få svinis så låter jag er få de. Men du kan fan inte jämnföra de med cancer, de va ett så obotat dummt exempel.
Tänk före du pratar!
Annnars har dagen bestått av klagomål över lite små biverkningar som ont i armen o frusna, men de är de vanliga symptomerna man får efterråt sa skolsköterskan.
Men jag,Kicki, Pernilla o Emil va så duktiga så:D och Sara ska vara duktigt nu i veckan också och ta den:).

Sen vill jag tacka alla som gett mej stöd inför detta har varit så grymt nervös, vill tacka alla som sagt snälla saker som att exx: de kmr gå bra du kommer bara känna lite smärta i armen o så.
Så tack underbara människor.ETT SÄRSKILT TACK TILL BX SOM HJÄLPTE MIG I MATSALEN:D HAHAHA


Och så vill jag INTE tacka er som skrämt upp mig o klagat o skrämt mig över hur sjuk man kan bli av sprutan.

//S


 



Kommentarer
Postat av: Bx:

Haha, det var så lite så att jag hjälpte dig i matsalen xD Måste missat det där med folk på sjukhuset med cancer som dör, hihi. Bara för man har cancer behöver man väl inte ligga på sjukhuset o.o Eller? Hahah, jag bara skrämmer upp mig själv ^^

2009-11-16 @ 15:16:31
URL: http://bxx.blogg.se/
Postat av: Stina svarar:

hahah de va mkt snällt flikka:D...hahha jaa de måste du gjorde de va grymt kul,för menar de hade inte ens ngt med saken att göra. precis om man har cancer brukar man leva ett "så gott de går" bra liv tills kanske de sista veckan innan man dör. Hahha du får inte skrämma upp dig så mkt:D hihi PINGLIS:D<3

2009-11-16 @ 16:47:31
URL: http://stinahallen.blogg.se/
Postat av: simone

Jag sa: man ska klara av ett influensavirus, inte att man inte kan få det. Och jag menade inte att cancern hade med influensa o göra. Bara att de e många som ligger på intensiven som ingen bryr sig om, och att folk drar fram sånna exempel bara för att skrämma folk. Och man dör inte alltid av cancer, min mormor syster överlevde bröstcancer =)

2009-11-17 @ 15:00:11
URL: http://simooneee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0