..Day after Yesterday!

Kom precis hem.
Kort dag i skolan måste jag säga, rätt onödig faktiskt.
Började med svenska, då vi snackade lite om hur man skriver ett CV, sedan Hotell C, snackade om Miljötänk på olika hotell samt bestämde vi oss att nästa Onsdag ska vi förmodligen äta hotellfrukost på statt,mycket trevligt:).
Bx o jag ska frossa våfflor!.

När vi slutat stack jag o snyggisch Simåne in till stan, blev donken en sväng sedan vidare för att leta paket till David "Simåne Poojke".
Vi kollade även på en himla massa annat, jag köpte även en hel del nya saker:
Band till håret
Örhängen
Ögonskugga
Hårspännen
Ögonpenna.....
Sedan blev de bussen hem o där träffade jag på Jonna mycket trevligt.

Och en sak Grattis Lavi på The Big Daay:)...Anton 18 år:)!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0