Duktig Flikka!

Precis ni läste rubriken helt rätt. Idag har jag varit mycket flitig tycker jag.
Haft en riktig plugg dag. Började med att jag försökte förstå mig på hur jag ska göra med svenska nationella talet. Efter att läst om o om igen förstod jag äntligen, och jag började skriva på de...O helt plöstligt va de klart.
Här är några rader ur de:

"Har ni någon gång känt att betydelsefulla människor i erat liv bara försvinner helt oväntat?
Ni har liksom inte räknat med att just detta skulle kunna hända er. Men igentligen, vem skulle kunna tänka och tro att man skulle mista en närmaste
under bara några sekunder?"

låter de bra?, jag kan lova er de är bra!. för jag e riktigt nöjd.
Sedan har jag även gjort klart Saras och mitt arbete om Amish folket, Så nu ska jag bara skicka de till Sara så hon kan lägga in de i powerpoint.
Snart ska jag jobba med mitt projektarbete lite hade jag tänk, hoppas på att de också blir bra, men de e bara att hoppas på de bästa.

Btw, första mongo bilden på mej som brunett:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0