Effektiv dag!!

Har gjort en himla massa idag.
Började med de dära jobbet från 05.30- 13.30, gick faktiskt jätte bra idag.
Pappa kom och hämtade mig vid halv 2 sedan blev de en snabb vända hem och vidare till farmor och farfar på middag och så, blev spela "med andra ord" och jag va lika smart som vanligt här är några roliga förklaringar från mig:

Jag: En stad i Thailand."As garv" , nej oj jag menar Chinas huvudstad.
Alla: Brister ut i skratt.
Svaret va: Peking! hahahha!

Jag: En stad, en svensk, tänk på chili!
Alla: Gissar på massor.
 TIDEN GICK UT!
Svar: Chile!
Alla: Börjar garva och förklarar att de är ett land!

Ja de är inte helt lätt att heta Stina, och de är inte lätt när man lever under stress och har tid på sig.
Ja så feel de kan blii iblaand. Och hööru!. Sitt inte där och skratta nu;)!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0