Flyy Förbannad!

Ja de e precis de jag är nu!, om ni läste rubriken.
Seriöst jag sitter här och vet inte vad jag ska ta mig till, eftersom Webbkatalogen inte vill funka på Jenny Nyströmsskolans hemsida så kommer jag inte åt bilderna vi tog på estetiska verksamheten idag!.
Jävla skit sida!.

Så ni får ursäkta mina aggresiva utbrott, men blir så jäkla förbannad när man tänkte sätta sig ner o photoshopa lite och så funkar det inte för att de är fel på hemsidan (SOM VANLIGT), vilket innebär absolut inget ovanlig.
Annars har dagen varit bra, hade sovmorgon till 11.35, så tog bussen 10.44 och va i skolan ca: 11 tiden.
Började med estetisk verksamhet där vi tog bilder på oss själva "modell bilder", jag ,Sara och Bx. Dom blev jätte fiina och hade gärna visat upp dem här om webbkatalogen hade velat funka de vill säga som den inte gör.
Hade svenska sedan, va skit några o ingen kunde vara seriös för vi skulle läsa en skit tråkigt bok som handlade om tysk-franska revulationen, så vi fjollade oss istället o hade kul.

Ne nu ska jag fortsätta i min väldigt långa deprition-.-
Faaan åt allt!

Dagens Outfit:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0