In The Ghetto!

Elvis Presly-In The Ghetto, Precis vad jag lyssnar på nu. Jag älskar den låten sjukt mycket den e grymt bra.
Har nog lyssnat på den lite för mycket, för kan typ hela texten i huvudet.
Men den är så braiga avslappnade, efter en dag i skolan är de gutt att komma hem sätta sig framför datorn o lyssna samt skriva blogg.
Annars....

Dagen har variit bra, förvånadsvärt bra.
Började med Engelska, sedan Religon då Sara och jag redovisade vårat arbete om Amish folk, de gick helt okej bra tyckte jag allt.
Lunch..
Estetisk verksamhet sedan. Vi gjorde affischer, de va skit kul blev faktiskt riktigt nöjd.
Svenska sista lektionen, skrev ett pm om talet o finslipade talet lite tillsammans med läraren hon verkade tycka de va jätte bra.

Nu Sitter jag här och bara håller tummarna att jag o Simåne får ha vår apu i Norge skulle vara sjukt skojsigt.

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0