När ska folk växa upp?!?

Ja de va riktigt länge sedan jag va sur. Sur brukar jag absolut inte bli för små saker heller.
Men detta gjorde mej riktigt frustrerad!.Eller rättare sagt Skrattretande va de, så in i helvete..
De är bara en liten jävla pytte sak igentligen....
Men förklara bara för mig. Hur kan man ha sådana vänner?, Som en dag när vi e på stan säger: Nej den saken va inte snygg och hittar massa fel på saken jag tänkte köpa.
Sen bara en veckan senare går hon och köper de själv!?. Är inte de bara barnsligt gjort..
Nee jag sitter här och små skrattar för mig själv. ordet är bara HERREGUD väx upp!.

Säg sanningen nästa gång och säg att du ockås gillade de. OOOMMMMMGGG!'

Jag har förlängt livet med ett gott skratt iaf.Posetivt

Kommentarer
Postat av: Simone

Menar du mig eller?

2009-11-03 @ 08:51:14
URL: http://simooneee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0