Oh shit!

Ohh shiit jag dör. jag dör jag dör jag dör!.
Jag välkommnar Sveriges nya Drama Queen, Shiit shiit shit vad de klagas i denna ytterst lilla värld.
Vad är felet, vad är problemet inte är de jag iaf, inte är de de andra iaf .......
Om alla små lilla kryp i denna lilla värld bara skulle kunna ägna sig åt sina egna liv och inte bry sig om andras skulle allt kanske bli lite bättre och allt små skit inte så stort.
Snart står de väl i tidningen: Sveriges Nya drama Queen är upptäckt!.
Jag är så trött, jag bara suckar och dör.....
Finns de inget annat folk kan ägna sig åt än att mucka gräl,snacka skit och skriva patetiska saker. Finns det inget annat folk kan göra än att drama så jävla mycket.
Bryr er om varandra men låt folk få tycka och tänka som dom vill,så kanske era liv skulle bli enklare. Alla är vi olika. Någon gång funderat på de?
Nej jag tänkte väl de.....

Ska bli såå skönt att till våren sluta skolan,slippa allt gnäll,tjabb och spec. allt patetiskt skitsnack.
Ska blii så ytterst skönt att slippa Kalmar och alla små jävla fjortisar som aldrig växer upp.
Ska bli så ytterst skönt att slippa vissa människor.
Men ska bli tråkigast att lämna de underbaraste...

Ne nu tycker jag ni tar tag i era liv, låter folk tycka som de vill och inte drama till allt så mycket så de bara blir värre. De är jobbigt för alla runt omkring som inte är inblandade.



Kommentarer
Postat av: Anonym

"Bryr er mer om er själva och mindre om andra så kanske erat liv skulle bli enklare" man ska bryr sig mer om andra än sig själv enligt min åsikt MEN energin man ska lägga ner på andra är att finnas där för dem och hjälpa dem ur svåra situationer, inte leta fel på dem =) men typ för mkt begärt av de flesta

2009-11-11 @ 17:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0