Religons Inlämning!!

Jag satt där,satt där i mitt rum ensam i mökret dock med en lite blå lampa som sken väldigt starkt.
Kom på bara några sekunder på att jag faktiskt har en Religons inlämning (imorgon fredag).
Kände genast hur snabbt paniken spred sig inombords, Hur ska jag hinna klart?,vad ska jag skriva om?. Men plöstligt fanns min hjärna där, en hjärna som faktiskt för en gångs skull kan tänka efter och skriva ner ett riktigt bra arbete och Amish folket.
Tro inte nu att jag gillar ämnet religon, för de är en sak som är säker, de gör jag absolut inte och har aldrig gjort.
Men de liksom bara hände något med min hjärna och de va första gången på sjukt länge den funkade som den skulle och hade rätt inställning.
HÄRLIGT!

Så nu sitter jag här, har snart hela arbetet liggande framför mig de ska bara skrivas ut, Kan känna mig nöjd och kan slappa resten av kvällen, de tycker jag om.
Lyssnar just nu på Spotify, orkade inte med massa party musik så fick bli listan:
Chilli dill by Rillidill.....

Vet ni, Jag har även hunnit med att kolla både på Mammas poojkar och Paradise hotel ikväll, mycket bra program de där kan jag lova er. Och Stefan fick stanna kvar I P.H WIHUU, Haan e hoot hoot hooot <3

En dålig cam bild, på en trött Stina som  hatar ämnet: RELIGON!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0