Resursdag!

Godmorgon alla bloggläsare!.
Gud vad de är skönt att sova ut  mitt i veckan.
Men dagen kommer inte vara särskilt lungt för de. Har en hel del saker att göra bla, städa rummet o plugga, jag orkar inte igentligen men vet att de måstes!.
Jag vet faktiskt inte vad mer som kommer hända idag, längtar super mycket till imorgon iaf, då jag ska köpa en as snygg glitter ögonskugga av Simånes Mammi, Hon e så snäll :D.
Den kommer blii jätte snygg på mej de kan jag lova er;).

Ne nu ska jaag kolla upp vad de är som spökar här. Sedan riverside och Frukost...

/S

Kommentarer
Postat av: Simone

Du passar sjukligt i glittersmink (:

2009-11-11 @ 14:07:20
URL: http://simooneee.blogg.se/
Postat av: Stina svarar:

Aw, tack gummsi:D

2009-11-11 @ 14:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0