Söndag,Tanken får mej att....

Söndag, Jobbat idag fick dock sluta tidigare än vad som va tänkt, vilket va riktigt riktigt skönt...
Har inte kunnat koncentrera mig på jobbet för fem öre idag-.-, Har gått o grumlat över hur hemsk morgondagen kommer bli.
Nej usch vill inte ens tänka på de....HEMSKT,ONT,BIVERKNINGAR? Ja de e mkt man funderar över.
För er som inte fattar så ska jag alltså Vaccinera mig mot svininfluensan imorgon, jag hatar sprutor de är de värsta som finns. Nej nu vill jag inte tänka på de mer, de gör mig bara fruktansvärt rädd och jag vill bara försvinna härifrån.
Nu ska tydligen Sara oxå skita i att vaccinera sig så jag kommer stå där helt ensam-.-.....Vill bara strunta i att o göra de på vårdcentralen istället hur kul e de att gå dit ensam livrädd liksom-.-
SUCK!

//S

Kommentarer
Postat av: Sara

Stina Jag skiter inte i vaccinet ... jag är ju bara inte i skolan så jag kan inte ta det. Vi kan gå hand i hand till vårdcentralen hahah xD JAG SKA VACCINERA MIG o det måste du åxå :)

2009-11-15 @ 15:15:26
URL: http://cocobee.blogg.se/
Postat av: Stina svarar:

haha ja de hade vi kunnat göra. Men orkar inte stå i vänte köö:) Jag vill ha de gjort:D

2009-11-15 @ 16:14:36
URL: http://stinahallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0