Sportify,Svininfluensan,Kladdkaka!

Ja där ser ni 3 rubriker. Alltså kommmer jag skriva lite under varje rubrik, orkade nämligen inte skriva 3 olika inlägg, känns lite onödigt xD. Totalt onödigt!

Sportify:

Jaa, ni hör ju bara på ordet, vem kaan inte älska sportify?. Och vem kan inte älska min spelningslista som heter: Stina-De luktar Partajj!, Där har ni alla party hits samlade, shiit man blir bara hur pepp som helst på fest. Och de påminner mig om hur underbara sommar kvällar/nätter jag hade med mina vänner i somras.
Hur underbart roliga dom va och vilka minnen man har.
De bästa är att jag redan nu peppar och laddar för den bästaste kvällen ever, då jag ska gå ut med de som gick ut i somras och vi ska ha grymt jävla kuul!.LÄÄÄÄNGTAR tills FREDAG!!!
Ska ni ut eller vill ni ut kan ni ju säga till:)!!!!!

Svininfluensan:

Kort sagt!., Får jag svininfluensan är de GABRIELS fel!!!!.. För satt breve honom på bussen idag och han va elak och andades på mig!...Dumma pojk! ;) Hahha!

Kladdkaka:

Måste snart springa ner, kladdkakan e klar snart.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0