Vanillia Twilight...

Sitter  här hemma i soffan, Kollade precis ut genom fönstret vilket fick mig att genast börja frysa något enormt mycket.
Grått,kallt o ruggit, uscha de får mig depprimerad jag vill bara gå o lägga mig, men de är alldelles alldelles för tidigt på dygnet för att krypa till sängs o sova bort massa timmar av livet.
Därför sitter jag här ihopkrupen med mjukisbyxor,kofta,halsduk och två filtar runt mej, lyssnar på världens underbaraste och världens bästa låt

Owl City- Vanillia Twilight <3, Riktigt mycket kärlek till en sådan bra låt.

Åhh nooo!, de e mörkt ute, jag gillar inte möker, men som tur är jag inte ensam hemma längre, för hade jag varit de hade jag varit rädd kan jag lova er.
Men min bror kom nyss hem så behöver inte sitta här o skaka av rädsla, dock så sitter han uppe på övervåningen så ingen märker om de kommer in någon o kidnappar mej, haha nee skämt o sido!
Hm, ska diskmaskinen låta sådär?, den låter konstigt, fast de va ju jag som satte igång den så kan va en av anledningarna till att de inte låter som de ska, för jag e typ sämst, men  vänta..nu låter den normalt igen, tror jag(A).

Jag tycker om att ta fjolliga kort. Och jag vet inte vad jag ska ta mej till när de gäller projektarbetet:S..
Dags att sätta igång-.-





Kommentarer
Postat av: Kicki

Kärlek till den låten :D

2009-11-19 @ 18:33:37
URL: http://karlberg.webblogg.se/
Postat av: Anonym

min låt biatch

2009-11-19 @ 18:46:24
Postat av: Stina svarar:

Kicki: Jaa absolut mycket kärlek till den;)

Anonym:(som förmodligen är Jocke);).,Min låt nu;)

2009-11-19 @ 18:56:39
URL: http://stinahallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0