Shopping samt Matsällskap!

Halv dag i skolan idag bara vilket betyder att vi bara hann ha två lektioner dvs. Engelska o Religon.
På engelskan kollade vi klart på filmen om prinsessan Diana. På religonen gick vi igenom vad en sekt va för ngt.! ( Jag tycker de e en grupp läskiga människor-.-). Aja!.
Efter skolan blev de staden, skulle leta efter en tröja,skor och jeans. Dock hittade jag bara en tröja o ett par örhängen på gina tricot, mkt nöjd,(bild kommer ikväll eller imon).
Sedan blev de luncha på donken, o vem möter man inte där av allt folk jo Oskar Sjögren, Så matsällskap fick man också mycket prat o skratt blev de där ja! hihi:) Mycket trevligt.
Blev bussen hem...
O nu hamnade jag framför favouriten, datorn:D

Imon blir de fest med dom bästaste<3 Guud vad jag längtar!
Akta er;)!

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0