Helt Ointressant människa...

Måndags morgon, eller snarare förmiddag, snart e klockan faktiskt redan halv 12 och jag ska erkänna att jag just precis nu för typ 2 minuter sedan vaknade upp ur min skönhetssömn^^.
Dagen kommer bestå av mest en lungn hemma dag, vädret är inte de bästa så kanske kommer hinna med att vara lite flitig vilket innebär städa rummet,plugga och laga mat till mina kära föräldrar.
Jaa de får helt enkelt vara de som står på listan idag. Sen har jag de gjort liksom för göras måste de.

Förresten i gårdagens inlägg skrev jag ju om att jag hade problem med klementinen, att skala den pga av mina lösnaglar. MEN kom på ett smart sätt sedan, attt bita upp skalet. Sedan gick de alldelles utmärkt att skala den, och de va en himlans tur för mig för den låg där och såg riktigt smarrig ut!!.
Och igår kväll hände något helt fantastiskt bra också, JAG Fick nytt besökts rekord häär på bloggen:).

De är jag mycket glad över så tack alla som läser denna vad kan man säga, Oinstressanta blogg om den oinstressanta mig.

Puss och Gos på er//S




Kommentarer
Postat av: en vän

bita i skalet måste smakat gott :)

2009-10-26 @ 22:59:48
Postat av: Stina svarar:

Neeej inte för fem öre xD

2009-10-26 @ 23:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0