Shopping feber!

Något som jag verkligen tycker om är att shoppa.
Ni vet så fort man är inne på stan köper man alltid något. Är det inte kläder är de alltid några små öronhängen eller toffsar, som sagt alltid blir de något.
Hittade verkligen veckans fynd när jag va och shoppade denna vecka. De blev en super snygg klänning(bild nedan) som blir till att andvända nästa utgång som blir fredagen den 16/10, tror även de blir att ha den på Simånes 18 års dag som närmar sig med stormsteg.
Giick även förbi glitter och fick syn på världens sötaste rosett att ha i håret, hade beslutsångest om jag skulle köpa eller inte, men ja ni kan jag gissa själva vad resultatet blev.
Så jag blev ägare till världens snyggaste klänning och världens sötaste rosett. ME LIKES!.

Tog även fram mina stövlar idag också ur gaderoben som jag fått av farmor, jag bara älskar dom svarta skinstövlar är de bästa jag vet om man inte räknar med pumps.(se nedan).

Klänning: 199:-                             Rosett: 49,50:-                      Stövlar: ?


Kommentarer
Postat av: BaraLisen

snygg klänning! hittat den nånstans?

2009-10-07 @ 14:10:52
URL: http://baralisen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sjukt söt rosett <3

2009-10-07 @ 15:30:41
Postat av: Stina svarar:

Lisen, Taackar:), Jag hittade denna fina klänning på Gina tricot :D ..hhehe



Ingen, Tack visst e den=)

2009-10-07 @ 17:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0