Dag 34, Göteborg!...

Torsdag idag. Som jag sagt tidigare veckan har gått väldigt snabbt.
Börjar inte förrens vid 2 idag så har redan hunnit med en himla massa. Solat, lagat mat, kollat tv, gjort mig iordning, som sagt de är en himla massa grejer iaf i mina ögon :).
Snart ska jag bege mig in mot Göteborg "city" o prata lite om min beställda studentklänning samt kolla in om jag hittar ett par skor till studenten. Som sagt är de bara o hoppas på de bästa.
Skulle vara så skönt att ha dem grejerna köpta o betalda så är de bara balbiljetten kvar typ. O den ska snart betalas också så snart är allt klart.
Jag hoppas verkligen Anton får en biljett till balen!, Med tanke på att de är vår halvårsdag då o då vill jag va med hnm o få fira den med en bal de är vad man vill!.
Aja, Nu ska jag göra mig klar de sista. Skriver kanske ett inlägg när jag kommer hem ikväll slutar vid 8.

Ha en bra dag //S
LOve me I´m famous!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0