Dag 35, Göteborg!...

Idag är en depp dag. En dag då jag känner att jag bara vill hem.
Men måste stå ut nu, de är bara 21 dagar kvar här nu sen får jag komma hem, ha en underbar tid tillsammans med min älskade Anton o studenten!.
Men dagen har varit bra, hotellet va fullbokat pga vulkanutbrottet på Island så har varit många man tyvärr måste säga nej till vilket känns tungt för dom blir så besvikna. MEnar stackarna  har ju ingenstans att ta vägen pga flygen är inställda, tågen är fullbokade, hyrbilarna är slut o allt är ett ända stort kaos. Men måste säga att de har gått helt okej ändå.
Sen  ändrades mitt schema lite idag också. Skulle varit ledig imon men blir så att jag får jobba imon o bli ledig Torsdagen den 29/4 istället så kan åka hem tidigare den dagen. Mycket Najs Faktiskt!.
Ja de va lite om dagen, nu ska jag se den nya humor serien (Modern Family) som börjar på Tv4 ikväll ^^.
Hoppas ni får en bra Fredagskväll där hemma, ska försöka ha de här borta i min ensamhet.
En annan sak jag måste nämna. Vi har nog fan den sämsta Kåren ever på vår skola.
Hur fan hade dem tänkt sig att vi / våra partners skulle kunna betala biljetterna till balen om vi inte fått någon jävla information?.
Blir de så att Anton inte får ngn biljett nu bara för hon inte svarat på mitt mail, Då ska hon FAN FIXA EN ÅT HONOM!
Jag är så besviken på dem.Först lovar dom att alla ska få plats sen går dom inte ut med informationen som behövs. Jävla tattigt är de.
En anna sak:
Jag saknar Anton oehört mkt, vill ha ngn att krama om, Kyssa, Gosas med och ja visa lite kärlek till, Jag vill hem, hem till allt där hemma till min underbara Pojkvänn, Min underbara Familj och Mina underbara Vänner.
Längtar.
Anton Lavi, du är mitt allt jag älskar dig nu, då , föralltid:)<3

Kommentarer
Postat av: your boy

<3

2010-04-16 @ 23:01:57
Postat av: Stina Svarar:

<3 mitt hjärta:)

2010-04-17 @ 08:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0