Dag 43, Göteborg!...

Jahaja redan Lördag nu då och fyra dagar kvar tills jag kommer hem en sväng.
Idag har jag haft praktik, de gick bra tyckte jag, rätt segt dock för de fanns inte särskilt mycket att göra vilket va lite synd.
Men som sagt de funkade o jag fick sluta 20 min tidigare.
Imorgon jobbar jag också fast då mellan 9-15 istället så kommer förhoppningsvis vara mer o göra då som utcheck m.m
Nu har jag nyss kommit hem, har hunnit äta lite samt kolla mailen, fb och lite.
Ska snart sätta mig ner framför tv:n o kolla jakten på julia, ett väldigt bra program på 1:an som jag älskar. Så är de bara.
Ne nu blir de inte mer skrivande idag. N
Ha en bra lördagskväll!
Love me i´m famous//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0