Dag 44, Göteborg!..

CHING CHONG KINES VA DE DU SOM FEES!.
Nee nu får jag skärpa mig, helt klart alldelles för flummig idag... TYPISKT!.
Dagen började kl: 9 med praktik. Va lite mer att göra idag än igår vilket va anningen mycket roligare, de va jag och Katarina som jobbade så lika roligt som vanligt när man jobbar med henne:).
Gjorde lite allt möjligt idag, så fick testa på lite nya saker lix.
Kom hem vid typ halv 4, blev att kolla fotbollen då, GAIS-KALMAR FF, Tacka gud att vi har Sacrameto(Heter han så?), men iaf, tack att vi har honom.
Pratade med dom där hemma för en stund sedan, de har kalas för mamma som fyller år på Tisdag, snyft jag vill också vara med, men de är lite svårt med tanke på att jag är lite väl långt borta, men kommer hem om 3 dagar på Onsdag så då ska hon få paket av mej o Anton som hon kmr bli så kanon glad för, vet jag :).
Ne nu får ni ingen mer info idag. Nu ska jag typ vänta på att husägaren kmr hem, Kanske blir de grillat?, står en marinerad köttbit i kylen, kanske får jag en bit? :)
Hoppas!
hihi!
Godnatt...
Oj hahha nej menar Ha en bra Kväll!
Love me I´m famous//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0